At Felicias place!

Kom fram till Felicia i Småland igår och vi har haft jättekul :D Dock kommer inga av de andra ridlägertjejerna, men jag tror vi klarar oss : ) haha
Igår visade Felicia mig området och pizzerian (där jag varit förut konstigt nog haha). Fick även träffa hennes kompisar och sen köpte hon pizza (med lite italianstyle med pomfritt på pizzan). Även fast jag ätit mig mätt på kebabtallrik innan, så tog jag lite, hur kan man säga nej till en pizza liksom?! 
Idag drog Felicias familj och jag ut till Vimmerby stad och sen till Nossenbaden och åt glass :D
Nu sitter vi här, i matkoma efter den goda maten och spelar Left for Dead 2 :D Skitläskigt!!!!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0