Min chans?

Jag vill bli sjukt grymt duktig i en sport, så duktig att man typ får tävla i landslaget.. Men jag tror min chans är ganska liten nu x) Måste börja på en ny sport då och nu är det försent. Jag vet att man inte ska ska säga att nåt är försent, men det är det! Eller..?
Ok, jag har prövat många sporter som badminton, dans (showdance, aerobics, riverdance hehe, det visste ni nte va?) och gympa, men ridning är dne enda sport jag hållt fast vid.. Om vi nu säger att jag skulle börja på en ny sport, hur fan skulle jag ha en chans mot de dära irriterande 95:orna som såklart skulle slå mig? Nej, dne situationen vill jag inte va med om! Vad i helvete ska man göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0