Tennisproffs???

Ändrade planer igår, A:et blev sjuk :/ Istället drog jag och Emma till hennes kompis Johan och spelade tennis och det var första gången jag spelade och vi vann många gånger haha.. Sen drog vi hem till mig, åt en tjockismiddag, dega vid tv:n, åkte hem till Emma med Hanna och hade pyjamasparty! :D Sen på morgonen drog jag hem för att sen åka till stallet och rida lilla Nanda. Det blev en uteritt med lite klättring med Malin som står i samma stall. Dock orkade Nanda inte skritta upp för de branta backarna oftast och galopperade upp x) sen när jag rörde ig hemåt sattvärldens gulligaste kompis på min gräsmatta, även kallad Sandra <3 Var nyss och lämnade henne vid bussen, så nu ska jag se på Japan-USA matchen, tror USA vinner faktiskt haha.. Vi ska vara stolta över Pia Sundhage, svensken som tränar det amerikanska tjejlaget. Så nu ska jag gå och duscha, sen måste jag gå och lägga mig .. Jobbar faktiskt imorn!
-
Jag och Emma är proffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0