Don´t talk with me on a freaking sunday!

Har inte orkat blogga på sistone, men jag håller på att bättra mig : )
Tänker inte sitta här och berätta min dag som alla andra bloggar idag, utan idag ska vi haa ett annorlunda inlägg! Ett inlägg som handlar hur många gånger jag har blivit jag kallad tråkig idag, MEN JAG SÄGER DET NU OCH ALDRIG IGEN, DET ÄR SÖNDAG JAG VILL INTE GÅ UT!! Först av Sandra och Julia som ville att jag skulle dra till stan och fika med dem, sen någon timme senare när de ville att jag skulle kolla på Big Brother-finalen med dem, men kom tillslut.. Sen igen av dem när Julia skulle dra ut och jag ville inte ............
-
Sen när man äntligen kommit hem, så massbombas man om filmkväll hos Emma, jag orkade inte som sagt.... Vad är det här, ni skulle kommit igår eller dan innan det eller dan...
Ni fattar! Snälla, söndagar är itne min dag...
-
Angry face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0