En sorglig dag

Idag var det en sorglig dag, det var nämligen sista dagen på Blåkulla ridskola där jag ridit varenda vecka i 11 år, alltså enda sen jag var 6 år! Det kändes jättekonstigt att säga hejdå till Silver som jag var skötare åt när jag var liten och åt Fritz som jag nästan ridit hela terminen.. Gud vad jag kommer att sakna alla! Konsum, Dillon, Amigo, Servus, Leon, ja alla, kommer sakna er jättemycket! Tänk att jag har varit där som liten när jag började ettan, snart ska jag börja sista året i gymnasiet, herregud vad lång tid som gått..
-
Silver Dream
-
-
-
-
Kommer sakna dig jättemycket <3
-

Lilla Fritz som var jättesvettig efter ridpasset <3
-
-
Du var ALLTID så glad, kommer sakna dig enormt <3
-
Amigo, kommer ihåg första gången jag såg dig när du var mycket yngre, kommer aldrig glömma dig <3
-
Även fast du var en av de största i stallet, var du som en kattunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0