Har gått ett maraton idag!

Sitter här med mina fina myggbett, lite sommarkänsla faktiskt när man äntligen får klia på dessa, som jag har längtat!
Idag körde jag coopertestet, för er som inte vet vad det är så springer man 2,4 km och tar tid, och jag förbättrade mig väldigt mycket från de förra gångerna. Konstigt tycker jag, har nyss varit sjuk och sånt och inte hunnit träna nåt, skulle dock vilja göra coopertestet igen och se vad jag skulle få när jag kommit i form igen.
Efter det var det dags för att möta upp Sandra och gå vääldigt långt till stallet i hettan. Sen skulle vi gå till volten där jag tog bilder och filmade Sandra när hon red, såg jättefint ut! Sen gick vi tillbaka till stallet, tillbaka till pendelstationen, sen till stallet nr 2 där båda två skulle rida, SOM TUR fick vi skjuts halva vägen, svär att jag skulle kollapsat annars! Sen red jag, ramlade nästan av två gånger på en häst jag aldrig ridit förut, och nu sitter jag här med mina underbara myggbett och vet någon som kommer sova gott ikväll! Bilder och sånt kommer imorn : )
-
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0