Hejdå mina kära vänner!

Idag åker jag ner till Småland med älskade Sandra för att gå på ridlägret Öknehult. Kommer tillbaka nästa söndag och sen på tisdan åker jag till tillbaks igen, men den gången för att jobba där, haha. Aja, hoppas ni får en jättebra sommar, puss på er alla!
-
Från senaste lägret jag var på, lilla plutten jag står 3 från höger. Gud, vad kul det ska bli, men ändå kommer jag sakna alla här i Stockholm så mycket! Hoppas jag klarar av nätterna där bara haha har hänt saker där i natten som inte går att förklara vetenskapligt... eller hur vi ska säga haha x)

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-24 @ 00:08:17
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0