Skolavslutning!!!!!!

Åkte som skrivet till Emma igår på sleepover, fick inte skjuts av mina päron som beräknat och fick ta cykeln så fort jag kunde.. Brände som satan i gatan i låren, alla donken måltider bara försvann KAPOFF sådär! När jag kom fram var det chips+ dip+ Glee-maraton, dock bara 3 avsnitt för sen orka vi inte mer x)
-
Sen idag var det dags för skolavslutning, fick mina betyg, det kunde sett bättre ut, men jag blev ganska nöjd iaf x) Efter det skulle vi och några till gå till Donken och äta McFlurry Ballerina Kladdkaka.. och så helst plötsligt blev det inte så ;PPP Vi gick till Sabis och köpte glass, Emma och jag delade på en Marangswiss från GB :D
-
Snart ska jag möta upp Hanna, Klara och Emma på bussen mot Maxi och köpa något att grilla ikväll i Rudan med några ur klassen : ) Herrå!
-
Moi
-
Emma och Hanna : )
-
Klara : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0