Min låtsasfru

Har varit med Julia idag : ) Vi fikade, gick i affärer, på bio och fikade sen igen x) Orkade dock inte gå i så många affärer.. Gick überlångsamt och var tvungen att sätta mig ner hela tiden... Hjärtat och lungorna ville inte samarbeta med mig ...
På bion såg vi "Min låtsasfru" asbra! Skitrolig och jag skulle definitivt se den igen! Missade tyvärr dem första 5 minuterna eftersom en "viss" kassörska/tjej som sålde våra biljetter, gav oss fel biljetter -.- När vi skyndade oss genom plattan och in till bion, såg vi att två tjejer satt på våra platser. Så vi sa till dem, men sen sa dem att de satt där och vi suckade tyst... Men sen kollar vi på våra biljetter och då står det helt fel tid på biljetten! Så vi skyndade oss argt ut ur salongen där "True Grit" gick och klagade. Lite ledsen är jag att jag inte fick skriva ett fint klagomejl :((
Därnere får vi nya biljetter när vi förklarat att hon gett oss fel biljetter, hon gav oss till den som började 15:10, inte till 17:40 som vi sa att vi ville gå på! Sen fick vi skynda oss till den riktiga salongen och det var historian om hur mitt hjärta la av...
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0