Teförbud

Kom nyss hem från att ha provridit en annan häst, och det gick också jättebra : ) Ska åka och provrida den igen på lördag, så då får vi se mer hur det går.
-
Juste.. Min fot har typ förlorat sitt yttre hudlager, för jag tog en JÄVLA téekopp utan handtag aka öron, och jag hade precis smörjt in händerna med lotion, då glider den där jävlen ner och allt kokhett vatten hamnar på min fot! Hur skönt var det på en skala?! Känns typ som att foten gick från hårbolls katt till nakenkatt..
Dock har jag en regel: när man gjort illa sig, får man tröstäta! Så det finns något positivt med att göra illa sig.. AAJJ fan jävla fot, den är typ som en polkagris, alldeles vit för jag har kylt ner foten med is och där det gör ont är det illrött..
Gick inte heller att duscha typ, allt jag ville när jag kom hem var att ta en varm dusch, kunde jag det? NEJ Var det fotens fel? JA
-
HATE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0