Vad gör Ebba nuförtiden? Varför hör hon aldrig av sig?!

Ja, det alldeles för längesen vi sågs.. : )
Jag har hurtbullat och pluggat som farao! Det har seriöst blivit något fel på mig, jag skrämmer mig själv! Som idag, var jag och min brorsa ute och sprang i skogen, dock gick inte så bra för foten åkte in i snön och man fastnade som Ronja Rövardotter minus (Vf då da-gubbarna).. Jag har äntligen börjat på mitt nyårslöfte, fast det tog bara 3 månader för det att komma igång x)
Som otur blir jag grymt sötsugen efter jag tränat och nu när jag tränade hårt, vf inte slå till på stort? :D
-
-
Jag tror jag fått diabetes.. Om jag inte redan hade det, skulle inte förvåna mig..
Juste! Om en timme är det Melodifestivalen, trots att jag dissade det iår, måste man kolla! Och det ska jag göra hemma hos Elin, för min familj hatar det typ... Konstigt tycker jag för det är en av de tre mest svenniga sakerna man kan göra, även äta falukorv och köttbullar :)
Nej, nu ska jag gå hem till Elin och så ska vi svenna oss
PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0