23/11-11

Lever med en varelse som är mer skrämmande än religionsprovet på tisdag. Denna varelse kan jämföras med The Grudge, Mary Shaw, ja den är helt enkelt skitläskig.. Det är ingen mindre än... min katt! Ok, nu tänker ni: En liten söt katt som spinner när man kelar med den, läskig? JA det är den! Den springer runt i huset, spionerar på en, smyger sig på en och värst av allt den stirrar som in i helvete! Stackars Emma blev utsatt för stirrandet och jag sist jag hörde från henne var igår, hon har det jättebra på mentalsjukhuset... Nej, skämt åtsido, men you get the point! Det här är från när jag gick ut med hunden idag: http://youtu.be/V6c4-QeH09k (Vet inte hur man aktiverar delning på Youtube)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0