9/11-11

Kommer aldrig glömma dig Pernilla! Jag älskar dig och saknar dig oerhört mycket. Tänker på dig varje dag.
-
Kommer aldrig glömma våra "mellis" vi hade efter skolan i ettan..
-
-
Klicka för att stänga bilden
-
-
-
Kommer aldrig heller glömma allt roligt vi haft.
-
-
Våra sjuka webcamsamtal.. <3
-
Tack för att du helt enkelt bara var du, du gav mig många glada stunder och hade alltid ett svar på allt. Tack för de gånger du läxat upp mig och brytt dig om mig. Tack för att du vågat bjuda på dig själv och bara varit dig själv, ingen annan. Det finns ingen annan som dig, du är speciell och oförglömlig. Du är den starkaste personen jag nånsin lärt känna och jag beundrar dig för det. Du kommer alltid finnas i mina tankar, saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0