Den tionde november tvåtusenelva <3

Denna dag ska jag märka till en röd dag i min kalender. Idag är en speciell dag, det är nästan historiskt. Ni ska bara veta hur mycket jag har längtat tills den här dagen. Samma känsla ger denna dag som när man inser att man har mer pengar på kortet än vad man trodde eller när man äntligen kommer hem till den där kladdkakan jag bakade i helgen och nu ska tröstäta. Ja, en stor dag med mycket känslor. 
Vill ni veta vad fan jag pratar om? Detta är dagen då...
JAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 2 FUCKING MÅNADER KAN TRÄNA!
-
<3
Måste bara varna er från att gå på Friskis och Svettis i Tyresö då det springer ut gamla tanter halvnakna i korridoren och det är nudistläger i omklädningsrummen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0