20/10-11

Det är mycket saker som har hänt sen jag sist skrev. Orkar inte berätta allt, så jag kör bara rakt på sak. När man äntligen blivit frisk från lunginflammationen, nej då ska Ebba gå och stuka foten. Inte på vilket sätt som helst heller. Ska ge er ett råd: Gå inte och smsa samtidigt som du ska gå av tåget.. Du kanske råkar missa den lilla trappan ner från sätena som är satta högre upp.. Och kanske landa på foten.. som böjer sig... i högklackat.... på vägen in till stan..... på Klaras födelsedag..... Har haft ont i 2 veckor nu... Vill bara bli frisk och TRÄNA, måste röra på fläsket! Alltid samma ramsa när jag blir hurtbulle: Ebba börjar träna 3-4 gånger i veckan.. Ebba blir sjuk... Ebba blir frisk... Ebba börjar sätta igång träningen.. Ebba blir ÄNNU sjukare....
Om det skulle gå skulle jag skriva ett klagomejl till foten, men det går ju inte! Istället var man tvungen att gå runt med kryckor förut så man fick skitont i händerna! Sen kollar på en som om man var handikappad också! 
Nu har jag skrivit av min ångest.. SKÖNT
-
Sen har jag hunnit bli 18 år också! På fredag är det woop woop med Emma, Klara och hennes kompis !
-
Födelsedagsfrukost som sötnosarna Emma, Hanna och Klara hade gjort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0