Otursdag.se

Tror jag har min otursdag idag.. Jag vaknade upp tidigt på morgonen, hade ondare i foten än vanligt. Gör iordning mig snabbt, cyklar allt vad jag har på bussen, hinner precis med, kollar på mobilen, kommer ihåg att min läkartid är inte idag, DEN ÄR FUCKING IMORN.. Ringer till receptionen, fixar tillslut en tid. Går till Södersjukhuset och allt är tipptopp. Anmäler mig i receptionen, MEN NEJ DÅ HAR JAG KOMMIT FEL, skulle egentligen varit i Solna, JA SOLNA SOM LIGGER EN FUCKING TIMME BORT.. Fick stå och övertala henne i receptionen, klämde kanske fram en tår (det funkar) och nu sitter jag äntligen i väntsoffan.. Och sen när man är klar, har de höjt priset med 1700 spänn.. Funderar på att åka hem och tröstäta.. <\div>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0