10 april 2012

Är väldigt nöjd med min dag idag. Eftersom man varit på landet och gått sminkfri hela veckan, så blir det konstigt nog roligt att sminka sig efter ett tag. Så det gjorde jag med orsaken att det var min introduktion på Donken idag! Jag måste faktiskt säga att det var kul att arbeta där. Ja, kroppen blir trött, men man får stå där och va glad hela tiden. Kändes precis som när man spelar något restaurang-spel på mobilen, där man ska hämta alla saker de beställer och sånt :) Var dock väldigt nervös innan, satt och åt lunch på Waynes innan och kände nerverna komma. Men så fort jag träffade min handledare, släppte de helt och hållet och då började det bli kul :) 
Nu ska jag äntligen få se på lite HIMYM och chillaxa galet!
-
BYE bye chips :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0