Punkt

Tjenare! Är med Sandra den bästa och chillaxar galet just nu med Michael Jackson. Ja, han har återuppstått från de döda.. 
Gud, vad fort den här helgen har gått förresten! Snart tar jag också studenten (ingen ålderskris här inte) *host*.. Snart kommer jag sitta i en gungstol och sticka till min barnbarnbarnbarns! Nu klagar Sandra på att jag använder för mycket punkter och utropstecken, så jag kommer istället använda frågetecken. Nöjd Sandra?
Men nu ska jag sova? Godnatt? Vi ses imorn? Normal tid? Sen vill jag klämma in lite situationstecken här också. "Så" "Nu måste jga seriöst logga ut" Nej vi måste ha med kommatecken också, den här meningen tar aldrig slut, för jag får inte använda punkter, gud vad irriterande, godnatt,,,,,,,
-
Sandra tycker om att hålla mig på magen,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0