Tycker du att det är normalt?

Jag tror det var något fel på min läkare.. Han frågade först hur många förhållanden jag har haft. Sen frågar han om jag har pojkvän nu och när jag svarar nej, frågar han: Tycker du att det är normalt? med värsta blicken on top of that. Jag svarade såklart ja. Om jag inte vill vara singel, så skulle jag inte vara singel: CAPISH? Förstår inte på några sätt hur det har med mina lungor att göra.. Han trodde också att jag satt där och ljög honom rakt upp i ansiktet och var hypokondriker, alltså överdrev om att jag har ont i lungorna. Jag betalar inte 230 spänn för att leka mytoman, ok?!
Nej, nu ska jag gå och duscha och sen ÄNTLIGEN kolla på Games of thrones :D
FAST jag är fortfarande sur och kränkt..
-
Min studentmössa kom idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0