Forever alone.se

Fyfan vilken vecka det här har varit.. Jag har varit så uttråkad.. Idag har jag hunnit äta upp ett helt hempaket med Piggelin, en stor Ben & Jerrys samt vinägerchips. Sen är detta inte allt jag ätit som jag nu sitter och ångrar..
Jag har absolut ingenting att göra på dagarna, alla mina kompisar jobbar eller går i skolan. That´s it.. Sen ska ju även en liten jävel flytta till Norge, Julia jag kommer sakna dig asmycket!
Känner mig övergiven av allt och alla. Sen när kvällen kommer och alla helt plötsligt är tillängliga, nej men då öppnar gymmet SÅKLART. Får väl skylla mig själv, men det är så tråkigt att ha ledigt utan någon som också har det... Sen när alla vill gå ut på krogen, nej då jobbar jag SÅKLART. 
Ni förstår mitt dilemma.. Sen att majoriteten av min kompiskrets inte är singel som moi, gör mig ännu mer forever alone.. Snart åker jag på semester själv seriöst..
Gammal bild på mig och soon to be norsk, Julia. Jag lovar att komma och hälsa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0