Humoristisk..

Trodde jag skulle vara trött när jag skulle gå och lägga mig, men icke sa nicke.. Emma kom förbi idag och vi skojade runt tills det var dags för mig att dra till gymmet. Skit, tur att jag ska till läkaren imorn.. Får typ ingen luft när jag tränar, någonting är väldigt fel.. Samma sak gäller mitt omdömde.. Jag som fått mer muskler i armarna orkar fortfarande inte göra mer än 25 armhävningar.. på knä... Shit I´m weak! Det är lättare och skönare att träna lår och magpartiet..
Höll på att garva ihjäl mig när jag såg detta.. Min katt har verkligen någonting emot Emma och jag förstår verkligen inte. Hon kanske är avundsjuk. Hennes mördarblick på Emma är väldigt humoristisk måste jag medge ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0