Kvällskvisten

Här kommer ett litet klagoinlägg såhär på kvällskvisten:
Jag är så trött på en del människor som bara kör över en. Som om de inte har någon respekt för en. De tar aldrig kontakt och ibland kan t.om. ens hela vänskap hänga på en skör tråd att bara jag ska höra av mig. Sen säger de att de inte kan i sista sekunden, när man typ suttit hemma och väntat på att de ska svara på mobilen. Jag blir grymt besviken på människor som gör så. Snälla, om du vet att du ska ställa in, gör det i tid så jag kan göra något annat än att vänta på dig. Jag överreagerar på saker, that´s just me. Jag blir sur och hör inte av mig tillbaka. Men sen kommer jag alltid över det.
Det är säkert någon som just nu läser det här och tänker att "Åh, skit det är ju om mig". Så låt mig nu få poängtera att det inte bara är just du i allmänhet, utan saker som jag samlar ihop i en hel drös. 
Jag orkar inte försöka längre, jag är nöjd med hur mitt liv är så om DU vill umgås med MIG får du också anstränga dig. Jag har bättre saker för mig än att vänta på dig. Jag överreagerar nu jag vet, men jag känner så jag känner och det går inte att göra något åt.
Godnatt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0