Skoltrött eller grymt taggad?

Har inte hunnit blogga för varit upptagen. Har inte hunnit träna heller.. Eller jag kan typ inte träna.. Ska till läkaren på tisdag så får vi se varför jag vaknar upp förkyld varenda morgon som jag gjort det senaste halvåret, samt att ögonen tåras av ingen anledning. Det är så grymt oskönt när det händer och man har mascara, svider som satana! Idag när jag övningskörde så hände det såklart, kunde inte se någonting så var tvungen att parkera.. Hoppas det bara går bättre hos läkaren än förra gången. Jag har typ lust att anmäla honom.. Eller fråga om jag får se hans licens.. Han? Läkare? My ass!
Nu börjar ju också alla skolan igen.. Ångeeeest! Jag är glad att jag tog sabbatsår, men jag är ändå grymt taggad på att börja igen.. Det här skulle skoltrötta Ebba i gymnasiet istälelt kunna känna...Skol
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0