Soo needy

Jag måste skaffa en ny data.. Just nu har jag på True Blood på i bakgrunden och VlCrutan hoppar upp lite bland och vill ha uppmärksamhet.. SO needy.. Den är skitseg också, jag får så mycket damp på den ibland att det känns som om jag ska få en hjärtattack ibland. Sen är den smutsig också och jag låter den vara det av två anledningar: Jag är för lat för att städa den och det ger mig mer anledning till att köpa en ny. Ska aldrig mer köpa Acer i hela mitt liv. Kan man inte bara gifta sig rikt som Svenska Hollywoodfruar och kunna köpa nya saker hela tiden? Apropå det så är det en ny säsong nu! Eh ;D!
 
Shiet pomfritt vad jag har fått den här låten i huvudet.. Bara för att Friskis och Svettis spelar den medan man tränar.
Nej, nu ska jag ge VLC den uppmärksamhet den kräver. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0