Spille rille

Har varit ledig från jobbet de senaste dagarna och har då haft tid att göra sig av med pengarna... Men spille rille, I need clothes. Här är iaf en bild på några av de saker som fick följa med mig hem efter att ha varit med Julia:
Sen har jag även hunnit träna och haft lite me-time, alltså när man bara sitter och tråkar och zappar mellan kanalerna på tv:en.. Det är så mysigt, fast ändå inte.
Imorn kommer A:et hit och sen ska jag försöka klämma in en träningstid imorn. Eller SKA.
Asså shieet pomfritt vad jag vill åka utomlands, men ingen kan! Jag tror att jag går och dör i ett hörn snart av hur trött jag är på Sverige. Ge mig sol och fest!! Snart åker jag själv, så hemskt är det.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0