Today!

Har haft helt ledigt från min träning och jobbet de senaste dagarna. Det har varit riktigt skönt att komma ut ur rutinerna lite sådär busigt liksom hihi. Det hela började med att Elin bjöd mig ut till skärgården för kul och mys. Sen voshade vi där i några dagar tills jag behövde åka och jobba igår. Tog ledigt från träningen idag också, börjar nog bli lite FÖR bekväm! Behöver göra upp ett schema och planera, annars är det så lätt att komma undan haha. Nej, nu måste jag börja gå och lägga mig för att jag ska vara med Elin imorn som går upp med tuppen. Mysigt, godnatt <3
 
Som grädde på moset kom en jävla fucking retardanka och bet mig i stortån när jag och Klara låg på stranden idag :( De kommer ju i stora maffior och attackerar tyst, usch vilken panik jag fick. Fågelrädsla: utökad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0