Vad händer annars då?

En sak som stör mig riktigt ordentligt är när kompisar ger en smeknamn och sen när man växer ifrån varandra, ger de smeknamnen till någon annan med liknande namn. Här är ett konkret exempel: Blev kallad Hångelberg av en barndomskompis Paulina, och helst plötsligt nu har hon hittat en ny "hångelberg". Jag kommer ihåg att jag blev jättesur för att hon vände mitt efternamn Holmberg till Hångelberg, men nu tänker man bara: EEY! That´s my name!
Vad händer annars då? Jo, idag var det dags att jobba och pratade även med en av mina chefer. Jag ska jobba kvar i höst, men dock inte lika många timmar som jag velat. Men jag ska inte klaga, kunde ju lika gärna varit arbetslös. Fyfan är hellre arbetslös än jobbar på natt på donken igen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0