19/2-12

Jag orkar inte skolan något mer seriöst!! Vad har jag gjort som är roligt idag? INGENTING! Jag har bra pluggat, pluggat och ätit. Kanske hunnit träna lite också.. Men min poäng är att det är matteprov på fredag och sen ska man vara klar med projektarbetet då också.. Jag vet inte ens hur man ska börja med att beskriva vad mitt och min grupps projektarbete handlar om! På sportlovet ska jag chilla så galet att folk kommer undra om jag ens existerar längre. Jag ska sova och äta. Kanske bli lite sjuk också som jag brukar bli väldigt passanda på lov. Ok, ska på kryssning också för att fira min fina Sandra :) men de dagarna innan... fyfan vad jag ska sova och se klart alla serier.
-
Moi and Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0