6/2-12

Drog rakt in till stan efter skolan idag med rädslan för att pendeln inte skulle komma, men den kom och jag kom även i tid till frissan (brukar alltid vara sen). Har klippt av kanske 5 cm,enligt frisöryrket är det 1 cm. Sen skyndade jag mig iväg till en annan frisörsalong för att färga ögonfransarna. Orkar inte med mascara längre, så nu jävlar! Fast jag trodde jag skulle bli blind ett tag för det sved som in i helvete.. Men jag klarade mig som den viking jag är! Efter det drog jag till Åhlens och blev utgarvad av personalen där.. Jättetrevlig personal som står och gör ett fån av en när man står 5 m därifrån, jag tycker inte om er/ Åhlens längre, klagomejl kommer inom kort!! När vi började diskussionen var ask i hårfärg gult, men när den lite fint led mot sitt slut, var det grått? Kan iaf gotta mig med att expediten nr. 1 som hjälpte mig hade mansröst (troligen från för många äckelciggaretter som gör att hon antagligen har sämre immunförsvar (blir sjuk ofta) och hon flåsar sista stegen uppför trappan. HA in your face! Expediten nr.2 var ännu bitchigare, troligen har hon inga kompisar för kanske den lilla orsaken av att ... nej, kan det vara för att hon är så grooovt otrevlig..? Nej, nu väntar HIMYM på mig, godnatten!
-
Behövs lite ljusare hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0