17/1-12

Gissat vad jag gjort idag? Mhmm... Fiskat? Näää! Broderat lite grejer? Nää! Jag har nämligen tränat... Och tyvärr så.. känns det väldigt mycket! Jag måste kompensera upp mitt tidigare liv eftersom jag var värsta "tjockisen" då. Nu menar jag inte FET, utan jag menar en sån som åt godis, chips etc. utan att det syntes och tyckte jag tränade klart "när jag fått lite håll". När jag kollar tillbaka tänker jag, vem fan var den där tjejen? Sandra (min trevliga och diplomatiska väninna) kallade henne för "Fläskdoris" och sen började även 25 st andra göra det, så ... vafan jag håller med! Har inte tröttnat på att träna än, så vi får se hur det går i framtiden och hoppas att jag inte faller tillbaka xD Dock har jag inget liv på vardagar längre.. Såhär ser en vanlig vardag ut: Går till skolan, åker till gymmet/spinningen/steppen, åker hem, duschar, går till sängs.. Hinner inte plugga, och jag hinner aldrig göra nåt kul och ha lite "me-time" som i att måla naglarna t.ex..... Nej, nu vill jag ha min jävla förtjänta sömn framför How I met your mother, så de så!
-
Godis från när jag var i Japan! Fastän deras choklad smakade BLÄ BLÄ, så vill jag tillbaka.. Nej gud vilket deppinlägg det här blev. Happyface on :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0