7/1-12

Okay.. So I slipped yesterday... and the day before that.. Men jag har ändrat min sockerfria vecka och ska köra STENHÅRT på att inte äta alldelles underbara goda saker på vardagar! Den här helgen tänker jag inte äta så mycket sånt heller.. Även fast jag åt lite chips imorse.. hehe.. Men whatevvaaaa .. Tränar ju stenhårt, så det är lugnt! Ville bara meddela att jag gått upp 5 kg under lovet.. Känns jättebra! Eller inte... Men jag gillar att tänka på det hela att det är 5 kg muskelmassa! BIFF: Here I come!
Skulle egentligen dragit till gymmet idag, men när man vaknar kl 3 och gymmet stänger 4: No chance.. Sen är man lite tung i huvudet efter igår .. Och här kommer min tredje ursäkt för att inte dra till gymmet: Släktingar från Dalarna kommer på besök ;)
-
Från igår..

Kommentarer
Postat av: A1!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHA inte äta så mycket godis? Vem var det som köpte 2 break, 1 choklad och 1 påse godis i söndags? (:

2012-01-11 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0