Ebbas theory for night/right snack

Livet är orättvist! Så fort man är på sockerfett-paus, nej då kommer alla kakor, choklader och chips fram.. Ni förstår inte hur jobbigt det var för mig att klämma fram ett NEJ till att mamma inte skulle kasta en KitKat till mig :(( Buhu... Istället för att ha ätit choklad eller chips på kvällarna, har jag ätit massor av bröd (vitt) Inte det bästa, men jag har en teori: Min kropp förväntar sig varje kväll socker, varför inte äta bröd istället, så kanske den sen tänker: Åh jag vill ha bröd på kvällen! Och då går jag ner till någonting annat bättre, kanske frukt eller mjölk... Och sen så håller jga på att gå ner i svulloskalan tills jag landa på den nyttiga delen! Plötsligt händer det att Ebba får en bra idé och nu säger vi så att jag är den enda som tänker såhär, så vi döper den till... WAAAIT FOR IT... Ebbas theory for night/right snack ;)))
-
Jätteseriöst... gjord...

Kommentarer
Postat av: HananBanan

HAHAHAHAH jag dööööör Men seriöst jag älskar den, tror fan att den kan funka också! du är bra ibland asså

2012-01-05 @ 17:45:47
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0