Hur många gånger kan jag trycka in ordet "träningsvärk" i detta inlägg?

Träningsvärk.. När min "träningsperiod" började, tyckte jag om träningsvärk. Man kände att man hade slitit dagen innan och var stolt. Träningsvärk nu... Det värsta som finns! BLÖÖ! Om den inte satt på min kropp skulle jag slå den om och om igen! Men jag är inte så sugen på att slå mig själv, så det skippar vi... Seriöst, efter Intervall Flex-passet på F&S i söndags och Step-passet idag, är det väldigt liten chans att jag kommer upp ur sängen imorn! Måste nog gå upp en timma tidigare för att komma upp ur sängen och för att hinna gå till köket och badrummet med tanke på att man typ går i 2 cm/ s när man har plågande träningsvärk! Sen att min data totalpajat pga att VLC totalt fuckat upp sig och jag kan inte kolla på How I met your mother :'( Jag är hungrig och min katt klöser på min dörr, jag reser mig fan inte! Nej, nu ska jag argt försöka sova... GODNATT
-
Detta medan jg skrev inlägget, tydligen vill min data konstatera att jag inte är inne på internet... BITCH PLEASE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0