9/11-12

Nämen, hallå där! Efter jag gymmade igår, drog till bio igår med A:et och såg självaste Lejonkungen i 3D! (Awesome) Dock satt det några skitirriterande personer bakom som satt och gjorde ljudeffekter till allt och fnissade typ nästan hela tiden! Men sånt är livet! (Och nu började jag inte tänka på en speciell sång med Anita Lindblom...)
Sen idag, mötte jag upp finaste Sandra och drog på lunch- och shoppingdejt! Sen var det kanske dags att träna tänker ni? Och då säger jag : JA! Så nu sitter jag typ helt däckad vid datorn och funderar på att börja göra nån samhällesuppgift om könsjämlikhet eller iaf göra Word-designen till den x) Nej, godnatt nu måste jag logga ut! ;)
-
Någon är iaf lika trött som mig (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0