14/7: En dag jag aldrig vill minnas

Fyfan! Igår var den värsta dagen i mitt liv. Tänker inte gå in på detaljer, men kan säga att jag har varit så äcklad, chockad, nervös och gråtfärdig på samma gång! USCH USCH USCH! USCH.. Vilken jävla tur att Elin var där! Vet inte vad som hade hänt annars.
Jo, vad händer annars då? Förutom att äta 24/7, seriöst det är det enda jag typ gör om jag inte jobbar eller tränar. Är tvungen att sätta på en diskmaskin varenda dag på grund av alla tallrikar och glas jag staplar upp. Märks det att jag är uttråkad eller? Just nu sitter jag med ett halvt kilo choklad från Cloetta center i Linköping, sen även 6 st Pops. GODNATT <3
 
FYFAN vad jag är sugen på att åka till landet just nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0