Hallå där!

Hallå där! Hade totalt glömt bort att den här saken eller "bloggen" fanns kvar. Så I´m Back! 
Snart ska jag dra och handla och sen är det dags att jobba. Jag tycker om mitt jobb för att vara så där extremt random. 
Sen har jag också tagit tag i träningen de senaste veckorna. Har varit ute och joggat mycket och köpt sommarkort på F&S. Har träningsvärk i både armar och mage så något har jag gjort rätt. Men de har ju så jävla konstiga öppettider så man hinner inte gå dit varannan dag :( 
Sen eftersom jag inte vet hur man tvättar så har jag inga strumpor. Eller RENA strumpor om vi ska berätta hela sanningen. Så jag får leka äcklig en dag till, så ska jag tvinga syrran att lära mig hur man tvättar. Usch haha va äcklig jag är...
 
 
 
Lite grejer jag shoppade i helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0