Kortklippt som fan

Har dragit igång med träningen och jobbar på som sjutton gubbar för tillfället! Dock så måste jag verkligen tll läkarn snart... Jag har seriöst varit svullen i halsen, snorig (på morgonen) och på något sätt blivit mer känslig i ögonen, i mer än ett halvår nu.. Kan det vara allergi..? Tyvärr (eller lyckligtvis kanske man ska säga med tanke på att jag inte vill gå i skolan i 1500 år) är jag inte doktor, så ingen självdiagnostering här inte! Kan inte heller andas ordentligt när jag är ute och joggar och låter som ett astmabarn. Måste bara hitta en läkare som inte tror jag hittar på först, kan bli dyrt...
 
So what´s new? En blondare och väldigt kortklippt Ebba :) Love it!
Nej, nu ska jag om typ 7 timmar, oooppsiie godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0