4 km

Har nyss duschat och innan det var jag med Sandra :) Men innan det så gav jag mig ut på en joggingtur följt av styrketräning! Fast det var ett problem, jag hatar att springa när det är varmt ute... med svarta kläder... utan skugga.. Jag märker verkligen hur seg och svag jag har blivit! Förut sprang jag 4 km lätt, nu var det luuuuugn joggning typ hela tiden plus att jag var trött.. Fan Ebba, vad har du gjort?! Känner redan hur träningsvärken kommer smygandes.. Fast jag tror det blir en mysig sån, en som man känner hur duktig man varit liksom :) Till skillnad från den grova och otroligt hemska träningsvärken där man vaknar upp i sängen och inte kan komma upp. Den är brutal!   
Nej, nu ska jag kolla vidare på True Blood och försöka sova :) Godnatt!
 
Challenge accepted.. Hatar långa vägar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0