Äckeldag

Fyfan vilken dag.. Istället för att gå till skolan, så drog jag och Emma på en skoshoppingtur. Vid halv fem efter att ha gått runt hela jävla stan från Slussen till Hötorget, och hamnat i Gallerian tillslut, så hade ingen av oss handlat något och Emma var tvungen att dra hemåt. Jag gick runt i varenda jävla affär där för att bara hitta ett par skor som bara inte skulle ha någon äcklig kork/trä klack och inte vara svarta, och något vitt man kan ha under klänningen om den blåser upp Marilyn Monroe-style. Men nej ingen dum cp-affär hade inget sånt, det enda de flesta hade var otrevlig personal.
Seriöst, jag har ALDRIG varit så sur som jag var idag. Tillsut efter att ha lugnat ner mig och funderat på varför jag är sur (jag är ju och shoppar HALLÅ och ska vara glad över det!), så hittar jag ett par skor som är helt okej och ett vitt basplagg på H&M i helt fel storlek. Sen springer jag till frisören i full rusch, alltså tillbaka till Slussen igen! Det enda jag ser positivt med den här dagen är att de 5 milj. personer som normalt nästan cyklar över en och skiter i övergångsställena på Hornsgatan, inte var där idag. Vilken jävla dag. 
Såklart när man kommer hem och min mamma får se skorna, tycker hon att dem är fula. Min mamma har väldigt starka åsikter och håller inte in en enda tanke. TACK. Nej, nu ska jag försöka sova, ska iväg på någon manikyr jag vunnit imorn haha.. Ska bli intressant.
Yvette JY1203-71X platå b
Blev de här skorna tillslut.. Är det någon jävla trend att ha träklackar nu eller, jag gillar det inte!! Om jag vill ha träskor så har jag ett riktigt fint par från Dalarna som jag brukar ha på när jag dansar polka med mina kamrater istället för att gå och festa som dagens ungdomar. Hoppas ni fattar min ironi, annars hänvisar jag till inlägget innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0