God morgon!

Hann inte svara när jobbet ringde imorse.. Man blir ju klarvaken och stressad efter det, vad har jag missat? 
Sen vad händer mer idag? Jag är sjuk, men vill träna.. Jag är hungrig, men jag orkar inte gå till köket.. Det här säger ganska mycket om min dag. Jag ska försöka bli frisk! jag har hört att det är bra med en liten joggingtur när man är småsjuk, stämmer det? Men jag har också hört att man ska stanna hemma och baka kladdmuffins för 24 pers och sen äta upp dem själv ska hjälpa? Tror jag kör på det andra :D Kanske bara ska äta frukost först.. Fast de äter ju alltid muffins i "amerikanska tv-serier" på morgonen.. Jag tycker om att vela!
-
Eller så gör man blåbärsmuffins- enda fördelen med att bo i Sverige: Kan gå ut och plocka bären själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0