Träning?

Såg vågen stå framme för några dagar sen och tänkte: Why not? så jag ställde mig på den, försökte komma ihåg hur mycket jag vägde för ett år sen alltså typ förra gången jag vägde mig tror jag.. Iaf så har jag inte helt tränat på 3 månader pga att jag varit sjuk och skolan krävt mycket tid. Sen kollar jag ner och märker att jag gått upp 5 kg sen jag slutade träna, haha trodde jag hade gått upp 10 kg för har typ ätit godis och chips varenda dag i några veckor, så jag var nöjd :D Och nu eftersom jag aldrig har och aldrig kommer skämmas för min vikt så kommer den här: 58 kg. Började träna dagen innan jag vägde mig, så nu ska det bli kul att se hur det min vikt "påverkas" av min träning ,om ni vet vad jag menar.
-
Däremot så förstår jag mig inte på en sak. De tjejer som ser smala ut, tycker de är tjocka. Medans så bryr sig inte de "mulliga" tjejerna om sin vikt. Jag har aldrig brytt mig om min vikt, jag tränar för att jag märker hur mycket bättre jag mår.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0