Träningsvärk i mitt <3

Gud vart ska jag börja? Igår så var jag ledig från jobbet och tänkte: Chillination! Sen senare mot "kvällen" drog jag och Emma till ett gym och provtränade. Vi kom dit och det var bara biffiga killar där. KUL! Helt nya maskiner och man fattar nada också! De måste trott att vi aldrig tränat förut som vi höll på... Så vi sprang på löpbandet och upptäckte några roliga maskiner som vi aldrig sett förut och visste inte riiiktigt hur de fungerade... Sen så ser jag helt plötsligt massa folk, ok..: TJEJER som går ut med massa stepbrädor. Så jag tänker: Åh! STEP! Kul! Vi frågar i receptionen vad de ska göra. Kinesis säger de.. Lät som en jävliga yoga eller nåt, men det var tydligen styrketräning.. I 90 HELA minuter.. Jag tänkte: Piece of cake! Men Emma såg inte så glad ut, stackarn som jag drog med xD
Lektionen börjar och ledaren skriker till som en militär: 10 varv! HEJ, BYT HÅLL! 10 armhävningar! 10 situps! Spring allt ni har! KOM IGEN! Blev seriöst rädd där ibörjan...
Ingen vila någonstans heller.. Det kändes som om jag var den där tjocka ungen på boot camp som inte orkar någonting! Värst var när vi skulle sitta i 90 grader mot väggen i typ 10 minuter och ut med benet och AJ! Jag kunde inte gå normalt idag, när jag såg en trappa var det som att se döden i vitögat. 
Drog iaf in till stan idag med Julia och åt på Jensens Böfhus eller Biffhus eller vad man nu säger. Gillar att det är gratis med extra pomfritt där hihi.. Sen så sprang vi till bion och såg Ice Age 4, den var asbra! :D Barnfilmer i mitt <3! Nej nu ska jag försöka förflytta mig till köket där jordgubbar från landet och äppelmust finns!! Kommer typ bara ta sådär en kvart...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0