Vuxen?

Jaa ni.. Nu blir det ett helt nytt perspektiv på bloggen.. Men det är en sak jag inte fattar.. Innan jag tog studenten var jag bara en glad och konstig gymnasietjej, vad är jag nu? VUXEN? Min humor slutade liksom utvecklas när jag var 12 så jag har världens konstigaste humor. Det är den som sänker mig säger vi.. Annars skulle jag va pensionär vid det här laget..
Jag saknar skolan och min klass så jävla mycket! Flaket och utspringet var definitivt de bästa stunderna i hela mitt liv! Vi kan återgå till 12-åriga Ebba som tänkte: "Åh! De som är 18 är fett gamla!" Att bli så "gammal" fanns liksom inte med på min karta ens. Nu sitter man här och ska fylla 19 år om 4 månader och nyss tagit studenten. Jag hänger inte med i mitt åldrande, snart är jag väl 80 och sitter i en gungstol med Elin som även kommer ha alzheimers och alla andra sjukdomar som går i hennes släkt.. NEJ NU JÄVlAR ska jag jobba ihjäl mig den här sommaren och sen resa och uppleva livet.
Over and out / Ebba!
-
NV09a <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0