Konstig väg hem

Måste varit den konstigaste vägen hem jag upplevt på länge... Mitt på gatan kommer någon random skejtare, kör om mig i full fart med sina stora hörlurar. Han vänder sig om och gör värsta crazy troll-face och slår näven i luften i takt med musiken.. Sen kör vidare.. När jag kommer typ 20 m fram, kommer en tant som verkar lite speciell fram och frågar om hur man kommer till busshållplatsen. Jag förklarar och hon kollar på mig med galna ögon tillbaka. Så jag backar lite sakta undan, men hon följer med. Sen säger hon att hon ska till ett ställe som ligger en busshållplats bort så jag beskriver vilka bussar man kan ta dit, sen ska hon helt plötsligt gå dit istället och frågar hur, sen frågar hon vart man kommer om man går åt andra hållet?! Sen ska hon tydligen gå och kolla på ett hus, men det var tydligen så mycket berg i vägen...? Blir fortfarande rädd när jag tänker på hennes röst... Rysningar!
-
Älskar vårvädret förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0