Rolig rubrik

Sjuk idag, jättetrevligt.. Jag tror inte på dålig karma längre, jag tror bara på dåliga bakterier. Var typ ett år sen jag hade lunginflammation, ändå så kan jag känna mig lite "tung i lungorna" ibland. Kanske inte så bra, men jag orkar inte bry mig just nu. 
2 st av mina vänner åker till London den här veckan.. Seriously?! Jag vill också resa!! Försöker just  nu övertala pappsen att hela familjen ska åka, vi får se om det lyckas eller inte. 
Sen har man lite prov imorn.. Jag har typ pluggat lika mycket som hon i Timotej använder flöjten när de uppträder. Det säger ganska mycket..
-
Trött chey.. Det värsta med att sovit 14 timmar idag är att sova 5-6 timmar ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0