Korkade personer

Alla har väl hört historier om korkade personer som går in i speglar och dörrar. I´m sorry I have to break it to you: Men jag är en av dem. Har hänt att jag trott när jag t.ex. är i "klädaffärer" att affären liksom fortsätter, men sen träffar något hårt näsan/huvudet.. Hatar Gina Tricot vid Sergels Torg, den lurar mig varje gång.. Men det värsta är inte hur ont det gör (för det gör det verkligen), det västa är skammen. Som nyss, jag gick in i en freaking dörr! Den har funnits där i 18 år och jag vet inte hur många gånger jag öppnat och stängt den. Vad är det för fel på mig? Är jag invalid? Som tur gick jag och smsade samtidigt så mobilen och handen fick ta smällen och har nu en läskigt svullen blodåder på högerhanden.. Kanske kan använda det som ursäkt till fysikprovet imorn? Aaa, fast näää.. Skit,det är sista provet jag har i gymnasiet.. Jag är invalid och gammal!!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0