Kul med studenten?

Dagarna närmar sig mot studenten. Jag ser fram emot det, men ändå inte. Jag kommer slippa alla läxor och prov som jag har ångest över. Men jag kommer sakna alla så mycket och usch.. vill inte ens tänka hur jag kommer må dagen efter studenten bakis som fan och måste börja göra nåt med mitt liv.. Fan.. 
Jag "råkade" höra mina päron snacka i köket idag också: "Gud vad kul det ska bli med student" Ok.. Det är jag som tar studenten, inte ni som redan har ordnat två studentfester för mina syskon .. Jag ser typ inte ens fram emot, varför ska dem hahaha?
Har som grädde på moset även varit sjuk i snart 3 månader.. 3 MÅNADER! Var på röntgen häromdan och hoppas allt blir bra. Innan det så fick jag influensan light version (hade ju influensan för kanske ett halvår sen också) och det var precis när jag började bli frisk. Nej, den här helgen har jag försökt vila så mycket som möjligt, men det är svårt när det finns så mycket roligt att göra hihi. Nej, nu ska jag plugga Idrott och äta Pops!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0