Herre hjärtanes..

13 dagar kvar innan jag ska till Thailand! Måste snart börja packa, jag dööööööööör vad jobbigt. Jag hatar att packa. En gång hade jag t.om. en mardröm om att jag glömt att packa allt och försov mig nästan till flyget. Fyfan jag får ångest av att bara tänka på det. Lovar att jag kommer glömma bikininerna eller nåt jätteviktigt..
Anyway så måste alla som läser det här skicka sina önskelistor till jul! NU! GENAST!
Sen så har man arbetsintervju imorn/idag och jag är nervös. Varför är jag det egentligen? Det värsta som kan hända är att jag får stanna kvar i kassan liksom. Sen så blir man ännu mer nervös när man tänker: SLUTA VAR NERVÖS! Därför blir jag nervös för ingenting! Dammit Ebba..
Hittade den här helt random på Dropbox. THANK you very much! Den är inte från min student. Jag brukar gå runt i min studentmössa och vara helt täckt i öl. Det är jättemysigt.

Kommentarer
Postat av: honsombörjarpåH

Jag är på jakt efter en stor (typ jättestor) klocka med svarta band, så om du hittar nån billig sån får du gärna köpa, eller nån snygg billig väska :D Annars är det bara att hitta på vad fan som helst, jag är inte så kräsen xD
Puss på dig! :-*

2012-11-20 @ 10:19:14
URL: http://changeofheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0