Jag vet att ni alltid undrat, så nu vet ni!

Det är så mysigt att bara fått 2 timmars sömn innan jobbet. Jag skojar inte, jag sov bara 2 TIMMAR. När klockan ringde så trodde jag att jag inte ens hade sovit något innan jag hann tänka till. Sen så är det skitläskigt när man säger till andra att man sovit dåligt då alla: AA JAG MEED! Sover alla dåligt samma nätter? Det har säkert med månen och vätskorna i kroppen att göra! Och nu var jag tvungen att googla det såklart och hittade jättebra citat:
 
"Månljuset tar fram det feminina hos dig." Riiight...
"Varje gång som tidvattnet sjunker minskar vår kroppsvikt."
"Månen påverkar inte bara vattnet utan även blodet."
"Vätskebalansen i kroppen står nära det psykiska välbefinnandet."
"Det sägs att både män och kvinnor påverkas av humörsvängningar just under fullmånen, men att kvinnan verkar vara extra känslig under alla månens faser."
"Månen har alltså ett stort inflytande på människan. Blodflödet ökar markant vid fullmåne och inom visa sjukhus i världen undviker man operation"
"Det sägs att det föds flera människor under fullmånen. En del påstår att även djur, hundar och katter påverkas av fullmånen och går oftare till angrepp."
(Kanske skulle man gjort ett projektarbete om månen istället? Eller inte.....)
 
 
Imorn får jag sovmorgon och börjar 4, så skönt för då hinner man köpa middag innan man börjar hehe.. Jag hatar när man får äcklig mat hemma och sen blir det över till en fin matlåda som man tackar NEJ till. Det är det bästa med att jobba i en "livsmedelsbutik", man är omringad av mat. Och Donken.. Det blir nog det, har inte ätit det på 2 veckor och det är länge sen för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0