Kommer inte ihåg senast jag var frisk och normal

Fyfan asså på det här. KAN INTE JAG FÅ BLI NÅGOT JÄVLA FRISK NÅGON GÅNG OCH FÅ KUNNA ANDAS OCH FUNGERA SOM EN NORMAL JÄVLA MÄNNISKA. Tänkte ställa in ridningen imorse, för blev värre. Men det var hoppning och det vill jag inte missa för något i världen. Så jag åkte in, fick en cphäst som fick för sig att börja galoppera runt ridhuset. Det hela blev jättekonstigt för jag kunde inte ta i. Min kropp bara la av, jag kunde inte andas. Det var skitläskigt, alltså inte att hästen sprang runt de stannar alltid ;) Sandra sa att jag hade blivit skitröd i ansiktet och min ridlärare trodde jag skulle börja gråta. Lite pinsamt för så var det verkligen inte haha. Sen så lät man som om man fick astmaattack efter och var tvungen att andas tystare som gjorde det hela värre.. Så om inte jag blir av med det här innan Thailand åker jag iaf. Även fast jag är sjuk!
Fan tänk hur långt i träningen jag skulle kommit om inte det här fanns. Istället får man leka valross på stränderna i Thailand och se sjuk ut. PERFEKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0